mandag den 27. august 2007

Så er det tid til at gøre status

Så er det tid til at gøre status.

Da de 23 ting startede var jeg helt begravet i Litteratursiden, så jeg kom ikke med fra start. I kantinen hørte jeg folk udveksle erfaringer med opgaverne, og endelig kom jeg i gang. Det havde uden tvivl været sjovere at være på forkant og se frem til næste uges ting.
Ideen med at alle løser de samme opgaver er rigtig god. Stor ros til Monica for et dejligt kursus.

Web 2,0-verdenen virker ikke længere så fremmed. Jeg har fået min egen blog - tidligere tænkte jeg, at det var for særlig kendte personer eller for dem, der tilbragte timevis ved skærmen. Det har været meget givende at læse andres blok om 23 ting.

Det var grænseoverskridende at skrive i Wikipedia, men det har gjort, at jeg er blevet mere bevidst om, hvordan jeg bruger den, men også mere glad for at bruge den.

Når jeg er nået i mål til tiden, skyldes det i høj grad Jesper, som kom ind i vores team på det tidspunkt, hvor jeg kun var nået til ting 5. Dels fik vi aftalt tidspunkter, hvor de 23 ting var i fokus, og dels var Jesper god til at guide videre, når jeg gik i stå.



Ingen kommentarer: