fredag den 27. juli 2007

Kender du Vester Assels

Jeg er bagud med at opdatere min blog, så nu forsøger jeg at få nedskrevet noget om de opgaver, jeg har været igennem.

Jeg har kigget rundt på Wikipedi og især på emner, jeg kender lidt til.

Jeg er opvokset på Mors, så det var naturligt at se, hvad der står om øen.

På en liste over stednavne på øen, var Vester Assels (det sted jeg er født) ikke nævnt, så det sted har jeg tilføjet.

OM AT DELE DOKUMENTER

Jeg har forsømt at skrive om denne opgave, da jeg løste den.

Inden jeg gik igang med opgave 16, havde jeg allerede en henvendelse fra Marit om at dele et dokument. Først afprøvede jeg Gliffy, og her er der muligheder, når vi indretter på biblioteket.

Herefter var jeg omkring Writebord, inden jeg gik ind på Google docs and spredsheets. Marits forslag gik på at dele en kalender med oplysninger om forfattere m.m., så det gør vi. Desuden deler jeg et dokument med Tove om hjemmelånerne.

Jeg foretrækker at have fælles dokumenter samlet i Google.

Ingen kommentarer: